هتل اورج کانتی آنتالیا 5 ستاره
نوشته شده توسط : آذر یوسفی

تور آنتالیا هتل اورنج کانتی

 

تور آنتالیا هتل اورنج کانتی

هتل اورنج کانتی یک هتل 5 ستاره است که دارای چشم انداز بی نظیری از سواحل ماسه ای دریای نیلگون مدیترانه می باشد. این هتل از بهترین مناطق تفریحی منطقه کمر آنتالیا می باشد زیرا از معماری آمستردام و دهکده ماهیگیری ولندام بهره گرفته است و باعث جلب نظر بسیاری از مسافران عزیز تور آنتالیا 94 شده است. هتل اورنج کانتی دارای امکانات رفاهی فوق العاده است. از جمله امکانات آن استخر , سونا , جکوزی , سالن ماساژ , ساحل اختصاصی , حمام ترکی و... می باشد.

تور آنتالیا هتل اورنج کانتی

 

 

تور آنتالیا هتل اورنج کانتی

علاوه بر این رستوران های بی نظیری در این هتل وجود دارد که غذاهایی را که شاید تا به حال طعم آن ها را هم نچشیده اید را سرو می کنند. در رستوران های این هتل غذاهای ایتالیایی , هلندی , ترکی و دریایی سرو می شود که شما مهمانان عزیز هر آنچه را که می خواهید می توانید سفارش دهید و میل کنید. مسافران تور آنتالیا 94 با اقامت در هتل اورنج کانتی می توانند از امکانات آن بهره مند شوند و سفری دلچسب و به یاد ماندنی را تجربه کنند و از نوش جان کردن غذاهای رستوران آن نهایت لذت را ببرند.

تور آنتالیا هتل اورنج کانتی

 

 

تور آنتالیا هتل اورنج کانتی

 

تور آنتالیا هتل اورنج کانتی

 





:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل اورج کانتی آنتالیا 5 ستاره,هتل های آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,ارزان ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا,هتل های مجلل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: